For å sikre gjennomføring av alle arrangementer i hallene våre, vil alle lag i Bravo håndballklubb få tildelt vakter i hallene våre basert på antall påmeldte lag i seriespill/spilledager.
De fleste kampene våre spilles primært i Tromsdalshallen, Tromstun gymsal eller i Kroken idrettshall. Men vi har også arrangementer både i Stakkevollan idrettshall, Tromsøhallen og Rødtindhallen ved enkelte anledninger.
Alle vaktinstrukser som ligger tilgjengelig på nettsidene til klubben, skal også ligge tilgjengelig i PDF format på nettbrettene som skal brukes under arrangementene. Det står også en instruks perm på Bravo håndballklubb sitt lager i Tromsdalshallen, som kan benyttes ved arrangementer. DENNE SKAL IKKE FJERNES, OG LÅNES DEN, SKAL DEN RETURNERES SLIK AT DEN TIL ENHVER TID LAGRES I TROMSDALSHALLEN!
NB! Alle som skal ha vakt må lese instruksene for sin oppgave og generell info som gjelder alle uavhengig av oppgave, og sette seg nøye inn i oppgavene som skal løses. Hallansvarlig har ansvar for gjennomføringen og sørge for at vaktene utfører oppgavene.
Ta kontakt med arrangmentsansvarlig Ann-Kristin Andreassen (mobil: 474 53 960) dersom noe er uklart.
Vaktinstrukser:
Type instruks: | Lenke til dokument: | Sist revidert: |
---|---|---|
Generell instruks for alle vakter | Info kommer… | |
Instruks kafe | Kafe.pdf | 04.05.2024 |
Instruks betalingsterminal | Info kommer… | |
Instruks dommervert | Dommervert.pdf | 04.05.2024 |
Instruks hallansvarlig | Hallansvarlig.pdf | 04.05.2024 |
Instruks sekreteriat | Sekretariat.pdf | 04.05.2024 |
Instruks tidtaker/bordtavle for sekreteriat | Sekretariat_beskrivelse_av_oppgaver.pdf | 04.05.2024 |
Andre skjemaer (til hjelp under kamp/turneringer):
Type skjema/instruks: | Lenke til dokument/side: | Sist revidert: |
---|---|---|
Skade under kamp? | Skaderegistrering kamp | 04.05.2024 |
Innføring av elektronisk kamprapport | Live elektronisk kamprapport | 04.05.2024 |